banner122  
Συντάχθηκε απο τον/την starvoice.files.wordpress    Πέμπτη, 01 Νοέμβριος 2012 22:10    PDF Εκτύπωση E-mail
Η Επιχειρηματικότητα στον 21ο αιώνα
Νεα - Τεχνολογία

Η Επιχειρηματικότητα στον 21ο αιώνα.NEA EIDHSES -ΝΕΑ ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΕΛΛΑΔΑ ελλάδα, media, Επικαιρότητα,νέα κρίση,on line, άρθρα, Δημοκρατία,ειδήσεις, πληροφόρηση, ενημέρωση, κόσμος, οικονομία, αθλητισμός, Κρήτη, web tv, video, on line, ψηφιακή τηλεόραση, επικαιρότητα, ellada, apopseis, απόψεις, απόδημοι, Κρήτες, δημοσκοπήσεις,Πρόσφατα άρχισα να ερευνώ τις δυνατότητες για επιχειρηματική ανάπτυξη που μπορεί να υπάρχουν μέσα στην οικονομική κρίση. ΟΛΟΙ ΜΑΣ ΘΕΛΟΥΜΕ ΝΑ ΖΗΣΟΥΜΕ ΚΑΙ ΝΑ ΠΡΟΟΔΕΥΣΟΥΜΕ. Θέλετε να δείτε τις ανακαλύψεις μου????

Ανακάλυψα όχι μια νέα ήπειρο, αλλά το δικτυακό marketing. Είναι απλά γοητευτικό και έτσι απλά σας εξηγώ την ανακάλυψή μου. ΄Ηταν πάντα εκεί και με περίμενε, όπως μας περιμένει όλους μόνο που δεν το είχαμε αντιληφθεί…

Το δικτυακό μάρκετινγκ είναι απλά η σύσταση και προώθηση αυτών που μας αρέσουν.

Αυτό είναι κάτι που κάνουμε καθημερινά, τόσο εμείς όσο και όλοι. Η δικτύωση είναι μια φυσική δραστηριότητα που ο καθένας μας ασκεί. Στο δικτυακό μάρκετινγκ απλά έχουμε τη δυνατότητα να εισπράττουμε επιταγές παθητικού εισοδήματος (εισοδήμα από συστάσεις που ανταποκρίθηκαν) κάνοντας κάτι που ούτως ή άλλως κάνουμε καθημερινά.

ΕΝΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΟ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ

Μια από τις αγαπημένες μου ταινίες είναι η Πολίτικη Κουζίνα. Πιστεύω ότι είναι μια ταινία που επίσης άρεσε σε πολλούς άλλους ανθρώπους., αφού αποτελεί μια από τις εμπορικότερες ταινίες του σύγχρονου ελληνικού κινηματογράφου.

Σκεφτείτε ότι πίνω καφέ με έναν φίλο μου και η συζήτησή μας στρ’εφεται γύρω από την έννοια “Δικτυακό Μάρκετινγκ”. Ο φίλος μου λέει:

«Δικτυακό Μάρκετινγκ; Δεν ξέρω και πολλά για αυτό, πάντως μάλλον είναι κάτι που εγώ δεν θα μπορούσα να κάνω».

Γιατί λέει κάτι τέτοιο; αναρωτήθηκα. Προφανώς, γιατί όπως κι εγώ μέχρι πρόσφατα, δεν γνωρίζει τι είναι δικτυακό μάρκετινγκ. Νομίζει ότι πρέπει να κάνει πωλήσεις, ότι χρειάζονται δεξιότητες παρουσίασης ή ότι θα πρέπει να γνωρίζει πολλούς πωλητές ή έχει στο μυαλό του κάποιες άλλες από τις παρανοήσεις σχετικά με το τι είναι το δικτυακό μάρκετινγκ.

Για να του εξηγήσω τι  σημαίνει και πως δουλεύει το Δικτυακό Μάρκετινγκ, χρησιμοποίησα το παράδειγμα της ταινίας Πολίτικη Κουζίνα . Η συζήτηση μας ήταν πάνω κάτω η ακόλουθη:

ΕΓΩ: Είδες την Πολίτικη Κουζίνα;

ΦΙΛΟΣ: Ναι ήταν καταπληκτική.

ΕΓΩ: Όταν πήγες στον κινηματογράφο αφού αγόρασες το εισιτήριο πήρες και κάποια snacs από το μπαρ;

ΦΙΛΟΣ: Βέβαια. Περιμένοντας να ξεκινήσει η ταινία. Ήταν λίγο ακριβότερα, αλλά μου άρεσε το ποπ κορν.

ΕΓΩ: Αφού είδες την ταινία, το κράτησες μυστικό;  Ή μίλησες για αυτή σε κάποιους γνωστούς σου;

ΦΙΛΟΣ: Όταν γύρισα σπίτι, τηλεφώνησα στην αδερφή μου και της είπα ότι αυτή κι ο άντρας της θα έπρεπε οπωσδήποτε να την δουν. Γιατί ήταν κ-α-τ-α-π-λ-η-κ-τ-ι-κ-ή! Οι περιγραφές, οι γεύσεις, τα συναισθήματα. Όλα.

ΕΓΩ: Τελικά η αδερφή σου και ο άντρας της πήγαν να την δουν μετά από τη σύσταση που έκανες;

ΦΙΛΟΣ: Και βέβαια πήγαν. Έκλεισαν και πήγαν την επόμενη μέρα.

ΕΓΩ: Άρα αγόρασαν 2 εισιτήρια και μάλλον θα πήραν και αυτοί κάποια σνακς από το μπαρ, σωστά;

ΦΙΛΟΣ: Ναι. Και η ταινία τους άρεσε πολύ.

ΕΓΩ: Την σύστησαν και αυτοί σε άλλους.

ΦΙΛΟΣ: Δεν ξέρεις την αδερφή μου!!! Είναι μια κινητή διαφήμιση. Το είπε σε όλους τους συναδέλφους της, στους γνωστούς, στις φίλες της, στους γονείς των παιδιών στο σχολείο που είναι καθηγήτρια. Ο άντρας της το είπε σε όλους τους φίλους του και δικηγόρους και όλοι πήγαν να δουν την ταινία.

ΕΓΩ :Όλοι αυτοί λοιπόν αγόρασαν εισιτήρια και επίσης κάποια σνακς από το μπαρ. Μετά τι έγινε;

ΦΙΛΟΣ: Υποθέτω και αυτοί θα το είπαν στους φίλους τους. Είναι δύσκολο να κρατήσεις μυστικό μια τέτοια ταινία. Οι γεύσεις ανάβλυζαν μέσα από τις εικόνες και τις περιγραφές και το όλο κλίμα ήταν υπέροχο.

ΕΓΩ:  Αυτό που έκανες ήταν δικτυακό μάρκετινγκ. Είναι κάτι δηλαδή που ούτως ή άλλως κάνουμε όλοι καθημερινά. Δικτυακό Μάρκετινγκ είναι απλά το να συστήνεις αυτά που σου αρέσουν στους άλλους – συνήθως στους φίλους και γνωστούς σου. Εάν αυτό που προτείνουμε τους φαίνεται ενδιαφέρον, τότε ίσως το δοκιμάσουν και αυτοί. Οι φίλοι μας δεν έχουν καμία υποχρέωση να δουν την ταινία. Μπορούν να δεχθούν ή να απορρίψουν την πρόταση μας. Ελεύθερα. Αυτό εξαρτάται αποκλειστικά από αυτούς.

Εμείς απλά προτείνουμε και αυτοί αποφασίζουν αν θα αποδεχτούν ή όχι την πρότασή μας. Αν την αποδεχτούν τότε γίνονται ένας κρίκος στην αλυσίδα των συστάσεών μας. Αυτό ονομάζεται δικτύωση.

ΦΙΛΟΣ: Σε αυτή την περίπτωση συμφωνώ ότι κάνω δικτύωση και εγώ καθημερινά. Τι σπουδαίο λοιπόν έχει η δικτύωση;

ΕΓΩ: Οι περισσότεροι άνθρωποι αν και κάνουν Δικτυακό Μάρκετινγκ καθημερινά δεν πληρώνονται για αυτό που κάνουν.

Ας δούμε τώρα τον ιδιοκτήτη του κινηματογράφου, που σίγουρα έκανε κάποιες διαφημίσεις για να προωθήσει την ταινία. Όμως αυτού του είδους, οι διαφημίσεις δεν έχουν μεγάλα αποτελέσματα. Είναι τόσα πολλά τα διαφημιστικά μηνύματα που μας βομβαρδίζουν καθημερινά που τα περισσότερα τα αγνοούμε. Εεπιπλέον δεν εμπιστευόμαστε τις διαφημίσεις. Ενώ εμπιστευόμαστε και σεβόμαστε τους φίλους μας. Όταν ένας φίλος μας λέει ότι μια ταινία είναι καταπληκτική, εμείς το ακούμε προσεκτικά. Αυτή η προφορική διαφήμιση, η σύσταση από τον ένα φίλο στον άλλο αξίζει δέκα φορές περισσότερο σε αποτέλεσμα από αυτό που φέρνει μια διαφήμιση στο ραδιόφωνο ή στις εφημερίδες.

Εάν ο ιδιοκτήτης του κινηματογράφου ρωτούσε τους θεατές  της ταινίας από που άκουσαν για αυτή θα διαπίστωνε ότι οι περισσότεροι ήρθαν λόγω αυτής της προφορικής διαφήμισης.

Έτσι σαν μια ειλικρινή ένδειξη ευγνωμοσύνης, θα σου έστελνε (αν ακολουθούσε το σύστημα του δικτυακού μάρκετινγκ) μια επιταγή διαφημιστικών συστάσεων. Γιατί; Γιατί εάν δεν έκανες εσύ αυτές τις συστάσεις που στη συνέχεια πολλαπλασιάστηκαν γεωμετρικά, όλοι αυτοί οι επιπλέον πελάτες δεν είχαν πάει στον κινηματογράφο του.

ΦΙΛΟΣ: Δεν το είδα ποτέ έτσι! Δεν έχω πάρει ποτέ μια τέτοια επιταγή. Οι ιδιοκτήτες κινηματογράφων δεν δουλεύουν με αυτό τον τρόπο. Κρατάνε για λογαριασμό τους αυτές τις διαφημιστικές επιταγές που θα έπρεπε κανονικά να μας έδιναν λόγω της προφορικής διαφήμισης που τους κάνουμε, και μας αφήνουν να εξακολουθούμε να τους συστήνουμε δωρεάν. Άρα πως μπορούμε να παίρνουμε τέτοιες επιταγές;

ΕΓΩ: Ορισμένες εταιρίες αντιλαμβάνονται ότι η προφορική διαφήμιση = σύσταση και προώθηση είναι πολύ ισχυρότερο εργαλείο από οποιοδήποτε άλλο διαφημιστικό μέσο. Δεν θέλουν να δουλεύουν τις συστάσεις δωρεάν και για αυτό το λόγο μοιράζονται το διαφημιστικό τους προϋπολογισμό μαζί μας, στέλνοντας μας κάθε μήνα μια επιταγή ανταμοιβής των προσπαθειών μας να τους συστήσουμε και προωθήσουμε. Και για όσο καιρό εξακολουθούμε να κάνουμε αυτή τη δουλειά (να συστήνουμε και να προωθούμε κάτι που μας αρέσει) θα μπορούσαμε να κερδίζουμε μια ωραία επιταγή κάθε μήνα ως ανταμοιβή του χρόνου και της προσπάθειας που καταβάλλουμε.

ΦΙΛΟΣ: Είσαι σίγουρη λοιπόν ότι ο καθένας κάνει δικτυακό μάρκετινγκ κάθε μέρα;

ΕΓΩ: Βεβαιότατα! Πόσες φορές σύστησαμε κάποιο εστιατόριο ή ταβέρνα σε φίλους;; Που επισκέφθηκαν το εστιατόριο, απόλαυσαν το φαγητό του, -όπως κι εμείς – και με τη σειρά τους το συστησαν στους δικούς τους γνωστούς. Αυτή η αύξηση των εσόδων, είναι κάτι που ο εστιάτορας το εισπράττει, αλλά το εκτιμά πραγματικά; Εσύ ή εγώ που την προκάλεσαμε, τι απολαμβάνουμε ως ευχαριστώ;.

Και στην περίπτωση του εστιατορίου, προτείνουμε και προωθούμε κάτι που μας αρέσει. Παρόλα αυτά δεν λάβαμε ποτέ κάποια αμοιβή για αυτό. Οι περισσότεροι εστιάτορες δεν μοιράζονται μαζί μας το διαφημιστικό budget που θα διέθεταν έτσι κι αλλιώς για διαφήμιση για να έχουν τον κόσμο που τώρα έχουν γιατί εσύ κι εγώ ξεκινησαμε να  συστήνουμε το μαγαζί τους.  Κάνουμε τη σύσταση δωρεάν.

Η συστάσεις μας ήταν αποτελεσματικότερες από το να μοίραζε κουπόνια γευμάτων, διαφημιστικά φυλλάδια ή να κόλλαγε αφίσες. Η δικτύωση είναι ο πιο αποτελεσματικός τρόπος για να προωθούνται προϊόντα και υπηρεσίες.

Γιατί; Γιατί οι άνθρωποι ακούν και εμπιστεύονται την γνώμη των ανθρώπων που γνωρίζουν προσωπικά.

Ένα άλλο παράδειγμα.  Εάν είχες ανάγκη να χειρουργηθείς άμεσα στον εγκέφαλο – δηλαδή μια δύσκολη  επέμβαση – ποια μεθοδο θα ακολουθούσες;

1η ΜΕΘΟΔΟΣ Θα κοίταζες ποιος χειρουργός έχει τη μεγαλύτερη καταχώρηση στον Χρυσό Οδηγό; Θα εμπιστευόμουν τον Χειρουργό με τον μεγαλύτερο διαφημιστικό προϋπολογισμό; Ή μήπως

2η ΜΕΘΟΔΟΣ Θα έψαχνες να βρεις κάποιον που γνωρίζεις, ένα άτομο που έχει ο ίδιος ή ένας γνωστός σου μια αντίστοιχη εμπειρία με χειρουργόγια να ζητήσεις τη γνώμη του; Ή  έστω τη γνώμη του οικογενειακού σου γιατρού που γνωρίζεις και εμπιστεύεσαι;

Είμαι σίγουρη ότι θα επέλεγες τη δεύτερη μέθοδο. Εγώ τγουλάχιστον αυτό θα έκανα. Όταν πρόκειται για χειρουργική επέμβαση, θέλω να έχω μια γνώμη που μπορώ να εμπιστευθώ.

Αυτό είναι, επίσης, ένα παράδειγμα δικτύωσης. Ο φίλος ή ο οικογενειακός μας γιατρός θα μας πουνελεύθερα τη γνώμη τοςυ και θα μας συστήσουν έναν χειρουργό. Δεν έχουμε καμία υποχρέωση να ακολουθήσουμε αυτή τη σύσταση. Αλλά αυτή είναι η επιλογή που προτιμάμε για περισσότερη σιγουριά, προκειμένου  να αποφασίσουμε.

ΦΙΛΟΣ: Τώρα το κατάλαβα. Αφού ούτως ή άλλως συστήνω και προωθώ πράγματα καθημερινά, θα μπορούσα και να πληρώνομαι για αυτό. Σωστά;

Ο φίλος μου  καταλαβε, όπως άλλωστε κι εγώ, ότι υπάρχουν δύο τύποι ανθρώπων:

Οι άνθρωποι που κάνουν Δικτυακό Μάρκετινγκ κάθε μέρα και πληρώνονται για αυτό,

και

Οι άνθρωποι που κάνουν δικτυακό μάρκετινγκ κάθε μέρα και ΔΕΝ πληρώνονται για αυτό.

Ολοι μας κάνουμε καθημερινά Δικτυακό Μάρκετινγκ

Θέλετε κι άλλα παραδείγματα;

  • Συστήνοντας ένα σχολείο για τα παιδιά μας.
  • Συστήνοντας ένα μπαρ με καταπληκτική ατμόσφαιρα.
  • Συστήνοντας ένα αγαπημένο τραγούδι ή καλλιτέχνη.
  • Συστήνοντας ένα φίλο σε μια φίλη.
  • Συστήνοντας ένα συγκεκριμένο μοντέλο αυτοκινήτου.
  • Συστήνοντας μια αγαπημένη συνταγή φαγητού.
  • Συστήνοντας ένα Αμοιβαίο Κεφάλαιο ή μια συγκεκριμένη επένδυση.
  • Συστήνοντας ένα γιατρό, δικηγόρο, λογιστή, ασφαλιστή.
  • Συστήνοντας έναν Οδοντίατρο.
  • Συστήνοντας την αγαπημένη μας εκπομπή στην τηλεόραση.
  • Συστήνοντας ένα μυστικό αδυνατίσματος.
  • Συστήνοντας ένα καταπληκτικό κατάστημα ρούχων.
  • Συστήνοντας μια εκκλησία.
  • Συστήνοντας κάποιους νέους φίλους.
  • Συστήνοντας ένα υπολογιστή ή ένα πρόγραμμα.
  • Συστήνοντας ένα καλό βιβλίο.

Αυτά είναι παραδείγματα Δικτυακού Μάρκετινγκ στην πράξη. Συστήνουμε τα πράγματα και τις υπηρεσίες που μας αρέσουν και οι φίλοι μας με τη σειρά τους δεν έχουν καμία υποχρέωση να δεχθούν τις υποδείξεις μας.

Δεν θεωρείτε ότι άργησα να ξυπνήσω; Ότι έπρεπε εδώ και χρόνια να έχω “εκμεταλλευτεί” όλες αυτές τις συστάσεις και να τις μετατρέπω σε εισόδημα; Ποτέ δεν είναι αργά!

Αναζητήστε ανάμεσα στις εταιρίες δικτυακού μάρκετινγκ αυτή που σας ταιριάζει περισσότερο και ξεκινήστε να κερδίζετε, συνεχίζοντας να κάνετε αυτό που κάνατε, να συστήνετε κάτι που σας αρέσει.

Προκειμένου να κάνετε την πιο σωστή επιλογή εταιρίας για να επενδύσετε πρέπει να γνωρίζετε:

  1. Αξιόπιστη εταιρία (Επενδυτικά κεφάλαια, ρυθμοί ανάπτυξης, φήμη)
  2. Να διαθέτει προϊόντα ευρείας  κατανάλωσης (να απευθύνεται σε μεγάλες ομάδες ανθρώπων)
  3. Να είναι απαραίτητα, ώστε να καταναλώνονται και σε περιόδο οικονομικής κρίσης, σαν αυτή που διανύουμε, και να ανταποκρίνονται στις ποιοτικές ανάγκες των καταναλωτών.
  4. Μικρό επενδυτικό κόστος συμμετοχής ή δυνατότητα να επιλέξετε ανάμεσα σε πακέτα συμμετοχών ( Αυτά συνήθως καθορίζουν τα ποσοστά αμοιβών)
  5. Μικρή ποσότητα αυτοκατανάλωσης του προϊόντος (όλες αυτές οι εταιρίες λειτουργούν με πλαφόν ελάχιστης μηνιαίας κατανάλωσης, Αυτό είναι απαραίτητο προκειμένου να παραμένεις ενεργός στο δίκτυο)
  6. Ανταγωνιστικό πρόγραμμα πληρωμών
  7. Πολύ καλή εκπαίδευση (σεμινάρια) και κατά προτίμηση να τα παρέχουν δψρεάν. Θεωρώ ότι η συνεχής εκπαίδευση και ενημέρωση είναι άκρως απαραίτητη
  8. Ένα από τα πιο σημαντικά. Η ανάπτυξη της εταιρίας να βασίζεται στο ομαδικό πνεύμα και να ανταμοίβει την συνεργασία και την ομαδική πρόοδο.

Μελέτησα από κοντά όλες τις εταιρίες που αυτή τη στιγμή λειτουργούν στην Ελλάδα, συμμετέχοντας σε παρουσιάσεις και εβδομαδιαία ή μηνιαία σεμινάρια, προκειμένου να έχω την δυνατότητα να συγκρίνω και να αποφασίσω ποια υπερτερούσε έναντι των άλλων στα περισσότερα ή σε όλα τα σημεία. Ο χρόνος που σπατάλησα ξεπέρασε το 6μηνο, αλλά άξιζε τον κόπο. Η γνώση που συνέλεξα είναι ανεκτίμητη.  Όλη αυτή η εμπειρία είχε θετικά αποτελέσματα και ταυτόχρονα κατέληξα στο συμπέρασμα ότι ο Robert Kiyiosaki έχει απόλυτο δίκιο σ’ αυτά που αναφέρει και στο βιβλίο του “ΣΧΟΛΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΩΝ του Πλούσιου Μπαμπά” και στο τελευταίο που ακόμα δεν το βρήκα μεταφρασμένο στα ελληνικά ” Business of the 21st century” ( Eπιχειρήσεις του 21ου αιώνα)


Αν θέλετε να μαθαίνετε περισσότερα νέα, κάντε like στην σελίδα μας στο Facebook πατώντας εδώ


 

Το www κλείνει τα 25 χρόνια ’’ζωής’’

News image

Σημερα Τετάρτη 12 Μαρτίου κλείνουν 25 χρόνια από το δημιουργία το Παγκόσμιου Ιστου (World Wide Web ή WWW). Στις 12 Μαρτίου 1989 ο Βρετανός επιστήμονας (που έχει γίνει πλέον Σερ) Τιμ Μπέρνερς- Λι, που τότε εργαζόταν στο CERN, παρουσίασε ξαφνικά σε μία τεχνική εργασία- ορόσημο την ιδέα του για έναν νέο εύκολο τρόπο, με τον οποίο οι χρήστες του Διαδικτύου θα μπορούσαν να αποκτούν πρόσβαση σε αρχεία και ιστοσελίδες. Έτσι αυτή η ημερομηνία θεωρείται η ημέρα γέννησης του Ιστού.Παρόλο που το διαδίκτυο υπήρχε πριν το 1989, μόνο όταν συνδυάστηκε με τον Παγκόσμιο Ιστό, άνοιξε ο δρόμος για το παγκόσμιο φ... Περισσότερα

Η MICROSOFT αγόρασε τη NOKIA

News image

  Η NOKIA μπορεί να μην έχει τη παλιά της αίγλη, όμως συνεχίζει να παράγει κινητά τηλέφωνα από κάθε άλλον κατασκευαστή. Το μερίδιο στις παγκόσμιες πωλήσεις της NOKIA ήταν στο τελευταίο τέταρτο του 2012 στο 23,4%. Η NOKIA οφείλει αυτό το μεγάλο ποσοστό στη κατασκευή φθηνών συσκευών σε αναδυόμενες αγορές. Η MICROSOFT από την άλλη παράγει το φθηνότερο λειτουργικό σύστημα το οποίο ενσωματώνεται σε αυτά τα τηλέφωνα. Έτσι η MICROSOFT μη έχοντας τη πείρα σε κατασκευή hardware αγόρασε τη NOKIA που είναι παγκοσμίως γνωστή. Ο ανταγωνισμός με τις Google – Android και Apple iPhone θα ενταθεί τα επόμενα... Περισσότερα

To Android είναι ο νούμερο ένα στόχος για επιθέσεις

News image

  Το λειτουργικό της Google αποτελεί τον νούμερο ένα στόχο για επιθέσεις κακόβουλου λογισμικού. Δεν είναι λίγοι οι χρήστες που εξακολουθούν να χρησιμοποιούν παλαιότερες εκδόσεις του δημοφιλούς λειτουργικού της Google και όπως φαίνεται αυτό το κάνει τον νούμερο ένα στόχο για επιθέσεις «κακόβουλου λογισμικού» (malware) . Σύμφωνα με μελέτη που δημοσιοποίησε το αμερικανικό υπουργείο Εσωτερικής Ασφάλειας σε συνεργασία με το FBI το Android ήταν ο στόχος στο 79% των περιπτώσεων εκ του συνόλου των malware απειλών το 2012, νούμερο 2 με 19% ήταν το Symbian της Nokia και λιγότερο από 1% το iOS... Περισσότερα

Αποζημίωση σε χρήστες θα δώσει το Facebook

News image

Χορήγηση αποζημίωσης ύψους 20 εκατ. δολαρίων επέβαλε αμερικανικό δικαστήριο στο Facebook, αφού η ιστοσελίδα κοινωνικής δικτύωσης δέχτηκε μήνυση από χρήστες, που διαμαρτυρήθηκαν ότι τα στοιχεία τους χρησιμοποιήθηκαν σε διαφημίσεις χωρίς τη συγκατάθεσή τους. Το ποσό αναμένεται να μοιραστεί ανάμεσα σε χρήστες, δικηγόρους και διάφορες μη κερδοσκοπικές ομάδες υποστήριξης, όπως η Electronic Frontier Foundation και το κέντρο για το Διαδίκτυο και την κοινωνία Μπέρκμαν. Περίπου 614.000 χρήστες θα λάβουν ατομικά το ποσό των 15 δολαρίων ως αποζημίωση. Η μήνυση είχε κατατεθεί το 2011. Αν κάποιος χρήστης... Περισσότερα

«Νέκρωσε» για 5 λεπτά το Google, το απόλυτο χάος στο διαδίκτυο.

News image

 Mειώθηκε παγκόσμια κατά 40% η αναγνωσιμότητα στο ίντερνετ όταν «Νέκρωσε» το Google για 5 λεπτά  για άγνωστη έως τώρα αίτια. Αναλυτικά το βράδυ της Παρασκευής έμειναν εκτός λειτουργίας ταυτόχρονα τα: Google.com, Gmail, Google Drive και YouTube Πέντε λεπτά ήταν αρκετά για να επέλθει το απόλυτο χάος στο διαδίκτυο. Ο λόγος για την εταιρία Google που για άγνωστους μέχρι στιγμής λόγους "νέκρωσε" για πέντε λεπτά, το βράδυ της περασμένης Παρασκευής με αποτέλεσμα να πέσει αμέσως κατά 40% η αναγνωσιμότητα στο ιντερνετ σε παγκόσμιο επίπεδο. Αξίζει να σημειωθεί ότι η Google από αυτήν την... 5... Περισσότερα

Η Microsoft αναγκάζεται να αλλάξει το όνομα τoυ SkyDrive

News image

Ως αποτέλεσμα δικαστικής διαμάχης μεταξύ των δύο εταιρειών, η Microsoft διαπιστώθηκε ότι παραβιάζει ένα από τα εμπορικά σήματα του British Sky Broadcasting (BSkyB), χρησιμοποιώντας τη λέξη Sky στην υπηρεσία SkyDrive. Σύμφωνα με τον διακανονισμό στον οποίο έχουν επέλθει οι δύο εταιρείες, η Microsoft δε θα εφεσιβάλει την απόφαση του Αγγλικού δικαστηρίου και θα προχωρήσει «σε εύλογο χρονικό διάστημα» στην μετονομασία της υπηρεσίας και η οποία θα ισχύσει παγκοσμίως. Το BSkyB είναι από τα μεγαλύτερα δορυφορικά δίκτυα του Ηνωμένου Βασιλείου και παράλληλα προσφέρει τηλεφωνικές υπηρεσίες αλλά και πα... Περισσότερα

Δεύτερο περιστατικό ηλεκτροπληξίας από iphone!

News image

  Μεγάλη ανησυχία έχει προκαλέσει το γεγονός πώς ένας ακόμα άνθρωπος έπαθε ηλεκτροπληξία από…  iphone. Όπως σας είχαμε πει πριν από λίγες ημέρες μια 23χρονη κοπέλα από την Κίνα έπαθε ηλεκτροπληξία και πέθανε προσπαθώντας να απαντήσει σε μια κλήση στο iPhone τη στιγμή που αυτό φόρτιζε. Λίγες μέρες μετά έγινε γνωστό πώς ένας ακόμα άντρας, ο 30χρονος Wu Jian Tong, πάλι από την Κίνα έπαθε ηλεκτροπληξία από ένα iPhone 4, ενώ εκείνο βρισκόταν στο φορτιστή του και νοσηλεύεται σε κώμα σε νοσοκομείο του Πεκίνου. Και σε αυτή την περίπτωση γίνεται έλεγχος προκειμένου να διαπιστωθεί αν ο φορ... Περισσότερα

Το αρχαιότερο ημερολόγιο ετών 10.000!

News image

Ένα γιγάντιο «ρολόι» του έτους, ικανό να καταμετρά τους σεληνιακούς μήνες και την αλλαγή των εποχών ανακάλυψαν αρχαιολόγοι στο Μπάντσορι του Αμπερντινσάιρ, στη Βρετανία. Πρόκειται για το αρχαιότερο ημερολόγιο που έχει βρεθεί μέχρι σήμερα. Το πρώτο ημερολόγιο σύμφωνα με τους επιστήμονες έχει διπλάσια σε ηλικία από εκείνη των ημερολογίων της Μεσοποταμίας που εκτιμάται ότι είχαν εμφανισθεί πριν από περίπου 5.000 χρόνια. «Η ικανότητα της καταγραφής του χρόνου αποτελεί ένα από τα σημαντικότερα επιτεύγματα των ανθρώπινων κοινωνιών και το πότε ξεκίνησε αυτή είναι μείζονος σημασίας για την κατανόηση ... Περισσότερα

Κινητό με κάμερα 41 megapixel

News image

Τη δική της απάντηση στον ανταγωνισμό στα υψηλά στρώματα των smartphones έδωσε η Nokia με την επίσημη ανακοίνωση του πολυαναμενόμενου Lumia 1020. Βασικό χαρακτηριστικό της συσκευής είναι ότι η ενσωματωμένη κάμερα που διαθέτει έχει αισθητήρα 41 megapixel και προσφέρει τη δυνατότητα για λήψη φωτογραφιών 38 megapixel, η ποιότητα των οποίων είναι εντυπωσιακή. Πρόκειται για το δεύτερο κινητό της Nokia με τόσο υψηλής ανάλυσης κάμερα. Απλώς, το προ διετίας ανακοινωμένο Nokia Pureview 808 βασιζόταν στο λειτουργικό Symbian και δεν ήταν ιδιαίτερα ελκυστικό από πλευράς σχεδιασμού με αποτέλεσμα, η φινλα... Περισσότερα

ΠΡΟΣΟΧΗ:Το Facebook γέμισε εικόνες σκληρού πορνό

News image

Αν μπήκατε στο Facebook και βρήκατε φωτογραφίες σκληρού πoρνό ή άλλες με προσβλητικό περιεχόμενο δεν είστε ο μόνος και πρέπει να προσέχετε Τις τελευταίες ημέρες το γνωστό site κοινωνικής δικτύωσης έχει γεμίσει από εικόνες πορνoγραφικού περιεχομένου, σε προφίλ αλλά και με δημοσίευση από κάποιον χρήστη σε ομάδες, που απεικονίζουν διάσημες σε σεξουαλικές περιπτύξεις. Μεγάλο πρόβλημα έχει παρατηρηθεί τις 2 τελευταίες μέρες με ένα κακόβουλο κώδικα (script) που εκμεταλλεύεται κάποιο κενό ασφαλείας στο fb και έχουν πρόσβαση στο λογαριασμό σου όπου στην συνέχεια κοινοποιεί φωτογραφία πορνό με το lin... Περισσότερα

next
prev

Ακολουθήστε μας....

facebook facebook twitter blogger linkedin digg myspace stumbleupon orkut buzz youtube tellafriend
Η επιχειρηματική.ενημερωτική.και πολιτιστική ΠΥΛΗ ΤΟΥ ΡΕΘΥΜΝΟΥ,Ενημέρωση,ΡΕΘΥΜΝΟ ΟΔΗΓΟΣ ΑΓΟΡΑΣ ΡΕΘΥΜΝΟΥ, Ρέθυμνο Οδηγός αγοράς νομού Ρεθύμνου,Ρέθυμνο Κρήτης Ενημερωτική πύλη ρεθυμνο νομού ρεθύμνου κρήτης Ειδήσεις Νέα Ενημέρωση Ρεθύμνης Επικαιρότητα Γεγονότα Φωτογραφίες Φωτο Ρεπορτάζ ρεθύμνου κατάλογος επιχειρήσεων επαγγελματιών νομού ρεθύμνου νέα ειδήσεις ρέθυμνο,

 

help line2 el-GR   help line el-GR

νεος server